Fontos Frissítés!

Kedves Látogatónk!

Amennyiben a 4iG Csoport további pozíciói iránt érdeklődsz, kérlek, látogass el új karrieroldalunkra, amelyet alábbi linken érsz el: https://www.karrier.4iggroup.hu

A Rheinmetall 4iG Digital Services Kft., 4iG Space and Technology Zrt. és a D-Infrastruktúra Kft. állásajánlatait továbbra is ezen az oldalon találod.

Köszönjük a megértésed!

Üdvözlettel,
4IG toborzó csapata

Bezárás
A Te karriered
a mi sikerünk

Beszerzési asszisztens

Budapest
Gazdasági-pénzügyi
1-3 év szakmai tapasztalat
Angol
A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt., mint a 4iG csoport tagja, olyan beszerzési asszisztenst keres az űr és védelmi technológiai üzletágának támogatására, aki az általános és szakmai adminisztratív támogatás mellett képes átlátni a beszerzés által kezelt folyamatokat és képes koordinálni a részfeladatokat, hogy a beszerzési csapat hatékonyan, jól dokumentáltan tudja végezni a feladatát a határidők betartásával.

Közös céljaink megvalósításához az alábbiakban számítunk Rád

  • Részt veszel az űr és védelmi üzletág működésében és mindennapjaiban. Az együttműködés során megkeresed azokat a feladatokat, problémákat, kihívásokat, ahol segíteni tudod a beszerzési csapat hatékony működését
  • Kezeled a beszerzési igényeket, illetve nyomon követed a megvalósulásukat, illetve riportokat készítesz az igényekhez kapcsolódóan
  • Megrendelőket (PO) rögzítesz a megfelelő rendszerekben, illetve nyomon követed és riportálod a státuszokat a beszerzési csapat részére
  • Amennyiben szükséges felveszed a kapcsolatot a beszállítókkal, hogy egyeztessél, pontosítsál információkat a PO-val, teljesítéssel kapcsolatban
  • Támogatod a szerződéskötési folyamatot, illetve annak a véleményezését a különböző társosztályokkal, illetve koordinálod a szerződések aláírását, archiválását és megküldését a partnereknek
  • Megszerzed az adatokat a különböző riportok készítéséhez, majd elemzed és prezentálod azokat a beszerzési csapat számára
  • Támogatod a tenderfolyamatok dokumentálását, dokumentumok rendezését, archiválását
  • A projektek nyomonkövetését, dokumentálását elvégzed
  • Meetingeket, tárgyalásokat szervezel és dokumentálod azokat
  • Általános irodai adminisztratív feladatokat is ellátod

Ami szükséges lesz az eredményes munkádhoz

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel, de felsőfokú preferált
  • Hasonló területen minimum 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel
  • Fontosnak tartod a pontosságot, precizitást, de így is képes vagy hatékonyan kezelni a feladatokat
  • Képes vagy különböző feladatok egy idejű kezelésére és azok megfelelő priorizálására
  • Tudsz kommunikálni különböző területekről (műszaki, IT, gyártás, menedzsment, kivitelezés, mérnökség, sales) érkező kollegákkal és hatékonyan meg tudod ítélni milyen támogatásra van szükségük és tudod kezelni a konfliktus helyzeteket velük
  • Képes vagy folyamatos menedzsment támogatás és feladatmeghatározás nélkül is önállóan menedzselni és priorizálni a feladatokat
  • Hatékonyan tudod átadni és kommunikálni a feladatokat, amin dolgozol, előrehaladásukat, illetve a konfliktusokat, illetve a magasabb szinten kezelendő problémákat
  • Voltál már olyan helyzetben, amikor támogatás nélkül kellett egy komplex beszerzési szituációt megoldani
  • Jól tudod kezelni a problémákat és gyorsan tudsz rájuk egyszerű hatékonyan megoldásokat találni
  • Képes vagy teljesen egyedül, de akár nagy csapatban is hatékonyan dolgozni
  • Könnyen megtanulod és tudod alkalmazni a munkához használt célszoftvereket platformtól függetlenül és a Office-t is haladó szinten kezeled
  • A fent leírt feladatokat angol nyelven is képes vagy ellátni nemzetközi beszállítókkal, illetve stakeholderekkel.
  • Vállalod az irodai munkavégzést

Amivel várunk Téged

  • Kihívásokkal teli, izgalmas időszakban csatlakozol hozzánk.
  • Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
  • Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
  • Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
  • Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is munkakörtől függően, erről az interjúnk kapsz bővebb információt. (Maximum heti 1 nap)
  • Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.

Hasonló pozíciók

Állás adatai

Teljes munkaidő
Irodai
Határozatlan idejű
2062
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Beszerzési asszisztens