Fontos Frissítés!

Kedves Látogatónk!

Amennyiben a 4iG Csoport további pozíciói iránt érdeklődsz, kérlek, látogass el új karrieroldalunkra, amelyet alábbi linken érsz el: https://www.karrier.4iggroup.hu

A Rheinmetall 4iG Digital Services Kft., 4iG Space and Technology Zrt. és a D-Infrastruktúra Kft. állásajánlatait továbbra is ezen az oldalon találod.

Köszönjük a megértésed!

Üdvözlettel,
4IG toborzó csapata

Bezárás
A Te karriered
a mi sikerünk

Szakmai asszisztens

Budapest
Adminisztráció
3-5 év szakmai tapasztalat
Angol
A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. Magyarország első magántulajdonban lévő nagyvállalata; az űr- és védelmi szektorra fókuszál, azzal a céllal, hogy Magyarország és a régió vezető vertikálisan integrált szolgáltatójává váljon. A Társaság fő piaci területei közé tartozik az űripar és műholdfejlesztés, a dróngyártás és drónvédelem, a védelmi digitalizáció, valamint a földmegfigyelési adatok feldolgozása. A vállalat vertikálisan integrált szolgáltatóként kíván belépni a hazai és nemzetközi piacokra, célja, hogy piacvezető szereplővé váljon. Ennek elérését nagymértékben támogatják a 4iG Csoport modern távközlési, technológiai és infokommunikációs kompetenciái, valamint kiemelkedő kapacitásai. A Társaság stratégiai és szakmai irányítása alá tartozó portfólióvállalatok a Rotors & Cams Zrt., a RAC Antidrone Zrt., a Hungaro DigiTel Kft., a Spacecom Ltd., a CarpathiaSat Zrt., valamint a REMRED Zrt.

Közös céljaink megvalósításához az alábbiakban számítunk Rád

  • A felettes vezető közvetlen támogatása, beleértve az írásbeli dokumentumok előállítását, szerkesztését, sokszorosítását.
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl.: jegyzőkönyvek, emlékeztetők, prezentációk, statisztikák stb.) elkészítése, megszerkesztése, szükség esetén a szakértők koordinációja.
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása.
  • Megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése; a feladatok koordinálása.
  • Kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel.
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése.
  • Egyéb, a társaság működéséhez szükséges feladatok elvégzése (pl.: utazásszervezés, partner kapcsolatok koordinációja, stb.).
  • A kommunikációs és marketing célú külső és belső rendezvények előkészítésében, bonyolításában részvétel.

Ami szükséges lesz az eredményes munkádhoz

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági/jogi/műszaki)
  • 3-5 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
  • Magas szintű lojalitás és diszkréció
  • Erős szervező és koordinációs képesség
  • Magabiztos és hatékony problémamegoldó képesség
  • Kiváló számítógépes ismeretek, Microsoft Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, (Word, Excel, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség

Amivel várunk Téged

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt és kihívásokkal teli időszakban csatlakozol hozzánk.
  • Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
  • Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
  • Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
  • Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is munkakörtől függően, erről az interjún kapsz bővebb információt.
  • Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.
  • LI-Hybrid#LI-Hybrid

Hasonló pozíciók

Állás adatai

Teljes munkaidő
Irodai
Határozatlan idejű
2066
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Szakmai asszisztens