Vezérigazgatói személyi asszisztens
Budapest
Vállalatirányítás
3-5 év szakmai tapasztalat
Angol
A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. Magyarország első magántulajdonban lévő nagyvállalata; az űr- és védelmi szektorra fókuszál, azzal a céllal, hogy Magyarország és a régió vezető vertikálisan integrált szolgáltatójává váljon.
A Társaság fő piaci területei közé tartozik az űripar és műholdfejlesztés, a dróngyártás és drónvédelem, a védelmi digitalizáció, valamint a földmegfigyelési adatok feldolgozása. A vállalat vertikálisan integrált szolgáltatóként kíván belépni a hazai és nemzetközi piacokra, célja, hogy piacvezető szereplővé váljon. Ennek elérését nagymértékben támogatják a 4iG Csoport modern távközlési, technológiai és infokommunikációs kompetenciái, valamint kiemelkedő kapacitásai.
A Társaság stratégiai és szakmai irányítása alá tartozó portfólióvállalatok a Rotors & Cams Zrt., a RAC Antidrone Zrt., a Hungaro DigiTel Kft., a Spacecom Ltd., a CarpathiaSat Zrt., valamint a REMRED Zrt.
Közös céljaink megvalósításához az alábbiakban számítunk Rád
- A vezérigazgató munkájának adminisztratív, ügyviteli és dokumentációs támogatása.
- Feladatok határidőben való kezelése.
- A vezérigazgató üzleti naptárának vezetése, programok időmenedzselésének támogatása, segítve ezzel a vezérigazgató hatékony munkáját.
- Magas szintű delegációk, nemzetközi partnerek és prominens személyek fogadásával kapcsolatos szervezési és protokoll feladatok ellátása és ezek előkészítése.
- Külső és belső üzleti kapcsolatok, megbeszélések, angol és magyar nyelvű szervezése, koordinálása.
- A partnerekkel való kapcsolattartás keretében üzleti levelezés bonyolítása.
- Szabadságnyilvántartás kezelése.
- Külföldi és belföldi üzleti utazások szervezése.
- Igény esetén döntés-előkészítő anyagok összeállítása.
- Szervezeti iratok előkészítése (pl.: jegyzőkönyvek, emlékeztetők, prezentációk, statisztikák stb.)
- Kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel.
Ami szükséges lesz az eredményes munkádhoz
- Felsőfokú végzettség (gazdasági/jogi)
- 3-5 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
- Magas szintű lojalitás és diszkréció
- Jó szövegalkotási és szövegstruktúrálási készség
- Erős szervező és koordinációs képesség
- Magabiztos és hatékony problémamegoldó képesség
- Kiváló számítógépes ismeretek, Microsoft Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, (Word, Excel, PowerPoint)
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
Amivel várunk Téged
- Kihívásokkal teli, izgalmas időszakban csatlakozol hozzánk.
- Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
- Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
- Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
- Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is munkakörtől függően, erről az interjúnk kapsz bővebb információt.
- Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.
Aminek még örülünk
- Protokoll végzettség és tapasztalat
Hasonló pozíciók